Sunday, January 25, 2009

i'm going to say..

Memang betul cakap orang "buang yang keruh,amik yang jernih".Tapi perumpamaan ini takde kene mengene ngan ape yang aku nak cakap ni.Ape aku merepek ni..Sebenarnye nak citer pasal pegi Bina Insan Guru or well known as B.I.G dekat PD aritu..tapi aku tak amek lagi pix2 kat memereka..nanti2 la..pas cuti ni,aku amek la..wow!bestnye cuti panjang..heheh..tapi dah dapat eseman..aiseymen..parah2..
Lagi satu,aku skang ni ngah memikirkan masalah yang aku landai dan hadapi..penin2..ni pun akan aku citer next episod..tah bile tah..nanti la yek..takde mud nak citer skang..skang ni nak kene reka pantun coz esok kami akan jadi juruacara bagi majlis pinang meminang ni..penin2...(aku ni asik tulis pening je..tapi aku bukan pemigrin)

okeh la,nak kene sambut org2 dari Perlis ni..see u next tym..daa~

No comments:

Post a Comment